Nog 1 weekje te gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Isa Meersbergen - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje te gaan - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Isa Meersbergen - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje te gaan

Door: Isa van Meersbergen

Blijf op de hoogte en volg Isa

11 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Hiiii lieve familie en vrienden,

De afgelopen weken, wat zeg ik maanden zijn onwijs snel voorbij gevlogen. Vanaf het moment dat de tickets naar Mexico waren geboekt kwam het avontuur steeds dichterbij.
Vandaag precies over een week zit ik op dit tijdstip bijna in Mexico (nog een halfuurtje), wat een onwijs bizar idee is dat! Daar ga ik een aantal maanden mijn minor volgen op de Universiteit Iteso in Guadalajara. Buiten de vakken die ik op school ga volgen ga ik natuurlijk ook weer een stukje van de wereld ontdekken waar ik ontzettend veel zin in heb. Eindelijk eventjes tijd voor mezelf wat ik na het afgelopen jaar zeker kan gebruiken!

Gek om sommige mensen nu echt voor het laatst te gaan zien voordat ik ga. Dit voelt allemaal erg definitief en hierdoor komt dit avontuur nog dichterbij. Morgen mijn laatste dagje werken bij Don Qui-John waar ik vier jaar lang met veel plezier heb gewerkt, raar dat ook hier een einde aan gaat komen.
Buiten de voorbereidingen voor Mexico komen daar natuurlijk ook nog de beginnende voorbereidingen voor Spanje bij. Want ook mijn lieve oudertjes gaan hun dromen najagen. Hierdoor moeten de spullen die niet mee naar Mexico gaan direct de verhuisdozen in. Erg gek en ook heel definitief dat ik misschien op deze plek niet meer terug ga komen als mijn huisje.. Wel heel tof dat ons dit weer nieuwe kansen en uitdagingen gaat bieden. Hier kan ik erg naar uitkijken en ik weet mijn ouders ook.

Ik ga mijn best voor jullie doen om zo nu en dan een mooi verhaaltje achter te laten waardoor ik mijn avonturen met jullie kan delen. Mocht dit uiteindelijk toch lastiger zijn dan verwacht dan kan ik jullie altijd nog op de hoogte houden met mijn nieuwe Go pro speeltje!

Liefssss,

  • 11 Juli 2016 - 23:30

    Wilhelmine:

    Nou ik ga je volgen hoor meissie. Spannend allemaal hoor. Xx

  • 12 Juli 2016 - 00:01

    Stan:

    Idd erg spannend allemaal, maar ik hoop dat je zeker veel ga genieten en rijke ervaringen opdoen. Dikke kus alvast.

  • 12 Juli 2016 - 02:47

    José :

    Veel succes Iesje en we blijven je volgen veel liefs van ons uit N.Z.

  • 12 Juli 2016 - 06:49

    Marlijn:

    Het wordt geweldig! Ga genieten en de verhalen komen wel als je tijd hebt....
    Xxx

  • 12 Juli 2016 - 07:41

    Carola:

    Ik ga je volgen hoor isa

  • 12 Juli 2016 - 09:12

    J&J:

    Hoi meissie. Het gaat wel heel snel nu. We wensen je een TOP tijd toe. Geniet van elke seconde van de dag. Dikke knuffel van ons.

  • 12 Juli 2016 - 10:59

    Marie-Claire:

    Leuk nieuw spannend avontuur, ga je zeker volgen. Heel veel plezier en succes. Xxx

  • 12 Juli 2016 - 12:37

    Sarah:

    Veel plezier iesje! Ik ga al je verhaaltjes volgen! X

  • 17 Juli 2016 - 22:25

    Oma Corrie:

    Heel veel succes en geniet er van
    liefs Oma X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Isa

Actief sinds 03 Juli 2016
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 7102

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 15 Januari 2017

iesje in Mexico

Landen bezocht: